Mrs A's

Ady, tue nama aku ~ life is short right ? Disinilah sgala kesedihan n kegmbiraan aku . .Erm, Video dlm blog ak nie mcm2... Aku cmpurkn smua n arap enjoy la~ Eheheh!! Ad yg sedey,ad yg jiwang,ad yg rancak n ad yg untuk suke2 je.. haha... Aku sygggg klurga ak! Aku jgk syggg oppa2 korea ak n kwan2 ak! hehe.... Layan je la ap yg ak mrepek2 kn dlm blog akuh nieyh.... HAHA.. but..!! bkn smua ak mrepek...!!! enjoyyy...

Monday 11 April 2011

Yang Mana Satu???

Antara llaki ngan prmpuan,yg mna lbeyh SETIA??? Antra llaki ngan pmpuan,yg mna lbeyh JUJUR??? Antra llaki ngan pmpuan,yg mna lbeyh EGO??? Antara llaki ngn pmpuan,yg mna lbeyh PANDAI MMUJUK,PANDAI,AMBIL HATI,PANDAI MGALAH dll... Antra llaki ngan pmpuan jgklah bleyh mnyebbkn bnyk prsoaln bgini! Apbla sseorg indvdu itu DIKHIANATI,DISAKITI,DILUKAI mka indvdu itu akn myalhkn indvdu yg laen (prempuan/llaki)... gmbra thap kritikal apbla dsygi..btol ta?? bestt giler! Tp!! geram/marah thap maximum apbla dsakiti,dlukai,dkhianati! kn??? i know that! pastu mula la wat statement kt fb,blog,twitter,ms,tagged yg mrapu2.. smua 2 na puaskn ati kn??? n skaligus na bg someone ''tu'' tw mksud kte... tw sgtt dh sbb ak sndri pn pna wat,tp bkn sal cinta.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment